torsdag 11. juni 2015

Regn, regn, regn..

Været viser seg virkelig ikke fra sin beste side for tiden.. Gradestokken viser 6 grader, as we speak.. Og det regner .. Savner litt finere vær, iallefall opphold, og kanskje noen varmende solstråler..
Jeg er så utrolig værlei.. Og matlei for tiden.. I går måtte jeg mekke sammen en tacosalat til kveldsmat, det var det eneste som fristet.. Og det var faktisk godt:-)


Av og til skulle jeg ønske det fantes en tabelett jeg kunne ta, slik at jeg slapp å spise.. hihi:-) Eller at vi eventuelt hadde en privat kokk på kjøkkenet:-) Men når jeg er matlei, går nesten hengslene av kjøkkenskapene på leting etter et eller annet, og så blir det ofte noe usunt som blir spist.. Og da blir jeg ennå mer lei.. Skikkelige verdensproblemer dette, hehe..:-)


I overgår ble det legetime på Emil, og det var en ny ørebetennelse på han.. Han er blitt så plaget med dette.. Om det blir tilbakefall igjen nå, så blir han henvist til spesialist.. Krysser fingre for at en hestekur, samt øredråper virker som det skal.. I anledning legetime og i påvente av minstemanns fotballkamp ble det burger til middag på coops cafe:-) Koselig og god mat:-) Elsker å spise ute, og få maten servert:-)
Nå må jeg komme meg avgårde på jobb:-)

Ha en super torsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)