torsdag 4. juni 2015

Torsdag

En ny dag, og straks jobb her i gården.. I går gikk det opp for meg hvor herlig det er å slippe å tenke på studier og lesing hele tiden:-) Jeg var ferdig på jobb rimelig tidlig, fikk laget middag, slappet av, ryddet hus, fikset med litt blomster ute, og til og med ridd tur på Odin.. Og alt det før klokken 20:-) Helt herlig:-)

                                         Hestene er endelig kommet seg på beite noen timer for dagen:-)

I dag er det et hustrig vær ute.. Regn og blåst og bare 5-6 grader... Og slik ser det ut til at det skal være en stund fremover..

 
                                                        En sniktitt på regnbygene ute i fjorden...

Og så er det trening på guttene i ettermiddag, så da skal jeg benytte sjansen til å ta fredagshandlingen, slik at jeg slipper i morgen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe:-)
Nei, her er det bare å starte dagen..

Ha en fin torsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)