søndag 7. juni 2015

Bytur..

..ble det i går:-) Sammen med storesøster:-) Så koselig! Vi trålet butikker, prøvde klær og shoppet litt.. Ny jakke ble det på meg, og det var virkelig på tide! Den "sommerjakken" jeg bruker kjøpte jeg for ca 4 år siden.. Den er solbleket, slitt og lommene er fulle av hull.. Så det var deilig med ny jakke:-) En capri-joggebukse ble også handlet og en ny ganser.. Litt av hvert med andre ord..


Pausen tok vi på "Kafferiet" med dobbel espresso og hver sin vaffel med syltetøy og rømme:-)
Vel hjemme møtte jeg på den her søte skapningen i stallen min:-) Hun kom for å hilse på høner og hester.. Sosialiseringstrening for skjønne, lille Indie:-)


Etter en lang tur, støvsuging og vasking av hus dalte plutselig formen.. Jeg fikk frostrier, vonde ledd og elendig form på bare minutter! Hvordan er det mulig?? Så resten av kvelden ble tilbrakt på sofaen.. Nå, etter en urolig natt, er formen litt bedre.. Det stikker fortsatt i halsen og jeg svetter.. Men, jeg håper det forsvinner like brått som det kom, dette viuset eller hva det nå enn er..
Nå skal jeg, dårlig form eller ei, vaske klær! Og ta tak i soverommet som jeg ikke fikk gjort i går!!

Ha en fin søndag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)