lørdag 6. juni 2015

Lørdag:-)

Så herlig å våkne opp på en lørdag å slippe å tenke lesing, skriving og studier:-) I dag har vi ingen planer.. Eller jeg har vel egentlig mange, så får vi se hva som blir prioritert.. Huset MÅ ordnes litt!! Jeg har juleprikkeputene ennå liggende på benken på kjøkkenet, de MÅ byttes ut nå.. Soverommet vårt er litt katastrofe, det MÅ også taes tak i.. Og klær.. Ikke minst.. OVER alt! Og så var det den uteryddingen som ennå ikke er kommet i gang..

                                                              Mmmm, Linus er flink!! :-)

Men en bytur blir det:-) Det er så mye småtterier vi trenger, slik som voksduk til utebordet, og slike man klipser fast på den så ikke vinden tar den.. Sokker til ungene, og så trenger jeg sårt en ny dongeribukse.. Vi får se hva kontoen sier..


I går ettermiddag laget mistemann dessert:-) Han eeelsker frukt, og på skolen har han fått smake frukt med pisket krem, toppet med sjokoladebiter. Så det laget han til oss i ettermiddag, så fantastiskt godt:-) Flinke minstemann!! Anbefales! Og er det en vanlig hverdag, så er det sikkert (nesten) likegodt med vaniljekesam på:-) Nei, nå skal jeg leite frem stikketøyet mitt:-) Tror jeg har noen lester en plass som vil bli strikket ferdig:-)

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)