lørdag 19. oktober 2013

Tidlig våken...

...en lørdagsmorgen... Og det skyldes nok at jeg er potte tett og hoster... Nå er vi lei, både jeg og Mannen av forkjølelse og småsykhet. Satser på at vi straks er på bedringens vei:-)
Her har snøen lavet ned, så her er det full vinter.. 


At det kan snø så mye på en time hadde jeg ikke trodd! Vi la avgårde til rideskolen i går ettermiddag, på bare veier og et par plussgrader, med sommerdekk på hestehengeren... Pytt pytt, tenkte jeg, evig optimist, går jo ikke at det blir vinter på en times tid... Vel, det gikk... Men heldigvis fikk Mannen oss trygt hjem igjen. Der blir nok hengeren stående til vinterdekk er på:-)


Ellers så strikker jeg fortsatt julegaver. Mariuslestepar nr 4 er på pinnene. Og hadde jeg hatt tid, skulle jeg strikket maaange fler.. Men nå blir strikketøyet byttet ut i lærebøker for en stund. Studieoppgave nr 3 skal leveres om 14-dagers tid...
Ellers skal lørdagen her nyyyytes.. Odin skal få på vintersko, jeg skal bake, vaske klær og bare strikke innimellom:-)

Nyt lørdagen, du også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)