fredag 11. oktober 2013

Julegavestrikk...

....og slikt har jeg styrt med de siste dagene:-) Formen er heldigvis bedre:-) Og bortsett fra strikking har dagene gått med til oppgaveskriving.. Nå er den levert og jeg venter spent på resultatet. Krysser fingre og tær..


Ungene har høstferie så jeg koser meg med en rolig morgen før jobben kaller.. 
Etter jobb skal vi å bowle.. Ungene gleder seg.. Må jo nesten finne på litt når de har fri:-)
I går dro vi på pizzaresturant:-) 


Og i morgen skal ungene plasseres hos Mamsen, mens jeg og Mannen skal ha et døgn sammen med gode venner.. Håper bare det ikke blir så altfor mye vind, da vi må en liten tur i båt for å komme dit vi skal... I dag er det skikkelig ruskevær, regn, vind og surt.. 
Nei, bare å komme seg på jobb... Juhuuu, fredag:-D

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)