mandag 21. oktober 2013

Mandagskveld....

....og vaffler til kvelds;-)
Av og til trenger man litt koselig kveldmat.. Spesielt på en mandag. Litt frysen, trøtt og sliten.. Dagens syt:-)


Stort sett sofasliting på meg etter jobb i dag, en liten tur i stallen og litt økonomisjef har jeg vært. (Det vil si å betale regninger...) Og så klinket jeg altså til med mammapoeng fra ungene med vaffler til kvelds:-)


I dag startet jeg uken med en times studier klokken 06.30 i morges. Slik blir det i morgen også, og resten av uken... Eneste måten å få lest på er å stå opp litt tidligere, litt som om jeg får "gratis" tid da:-)


Her et det fortsatt full vinter, skiføre og 3-4 minus...

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)