lørdag 26. oktober 2013

Planløs....

...lørdag:-) Beste som finnes!! 


Jeg startet dagen klokken 07.30, som student. Pensum ble lest i ca en times tid før resten av huset sakte våknet til liv... Fyr i ovnen, kaffe og stearinlys..


Så gikk jeg over til strikketøy:-) Litt morsommere må jeg innrømme;-)
Så bakte jeg rundstykker, vasket og brettet klær... Laget ny luftegård til Uheldige Odin (omdøpt).. Og fikk til slutt ryddet kjøkkenet.. Som nå er blitt rotete igjen...


Jeg og minstemann har også rukket å kjøre til byen for å handle. Og jeg har gått tur med ei venninne. I en hel time:-) Er det rart jeg eeeelsker planløse lørdager??? Får jo gjort så mye kos... Til å med husarbeid blir jo kos, når man ikke MÅ!
Nå skal jeg kose meg med litt mere strikking... Og litt mere pensum... Men det tenker vi ikke på.. Enda...

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)