mandag 28. oktober 2013

Ny uke...

....og nye muligheter:-) Jeg har startet min nye uke med litt nødvendig husarbeid.. Forutenom jobb, da. Og så har jeg stekt en zillion pannekaker til middag, sammen med tomatsuppe:-) Minstemann fikk bestemme middag i dag:-)


En leste er også strikket ferdig, en igjen, så er 6 par klare til å bli julegaver.. 
Nå skal Wilma og jeg straks i stallen. Odin er heldigvis blitt haltfri, og har fått på sko igjen. Så nå skal han få komme ut å gå litt. 


Og iløpet av uken er vi forhåpentligvis i gang igjen med å trene opp den andre ondfoten. Med vogn:-) Krysser fingre og tær på at det ikke blir noe tilbakefall!!
Nei, bare å komme seg ut i mørket:-)

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)