tirsdag 15. oktober 2013

Tirsdag...

....og tidligvakt... Og egentlig skulle jeg vært ute på ridetur... Det er sjeldent jeg avlyser det pga dårlig vær, men slik ble det i dag... På 2. vinterdag kom den første snøen, altså i dag. Ikke dalende fin og stille, men på tvers i et inferno innimellom... Kuling, snø og regn...


stedet ble det en økt med privatøkonomien, betaling av regninger og oversikt over kommende regninger.. Og så har kjøkken og gang fått seg en svingom med støvsugeren:-) 

Båttur til Revelsøy...:-)

3 sorter middager er også laget, burger til største og minstemann, fiskekaker og makaroni til mellomgutten og fiskekaker på grovbrød til meg og Mannen... Da ble alle fornøyd:-)

Stampbading på ungene i helgen:-)

Innimellom her er det bilder fra de siste dagene... Alt fra kjøring i høstvær til helgeturen til meg og Mannen...

Kos dere med tirsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)