fredag 26. april 2013

Hipp hurra...

...for fine Wilma som fylte 14 år i går:-) Tiden går så fort.. Synest ikke det er lenge siden hun var ny og liten i verden..

Vi har spist kaker i flere dager nå, feiringer og rester:-)
Akkurat nå er jeg stått opp med en spinnvill Kira.. Buret vibrerte omentrent oppe i stuen.. Klokken er jo straks 07.00, og lengre enn det sover ikke Kira..


Disse søte cake-posene bakte vi til feiringen.. Jeg var nødt til å prøve å bake cake-pops jeg også.. De er jo så dekorative å se på. Jeg gjorde det enkelt og stekte en toro brownies-kake. Stekte den slik at den fortsatt var litt fuktig inni, slik den skal være. Så trillet vi baller av kaken, mens den fortsatt var litt lunken.. Inn i fryseren en halvtimes tid med ballene, så dyppet vi de i sjokolade og strøssel til slutt.. Ble kjempegode!!


Vi bakte også denne iskaken: Mississippi mud pai, heter den.. Med coocie-dough kuler i isen og til pynt oppå.. Oppskriften fant jeg på denne søte bloggen her.


Litt mektig, var den, men god:-)
Og så ble det den vanlige pavolvaen.. Wilmas favoritt!! Og den er jo absolutt en av de beste kakene, synest jeg.. Enkel å lage er den også:-)


Litt av en kakeblogg;-) Egentlig skulle jeg vært i full gang med vår-trimming og vår-slanking, men denne våren er så full av konfirmasjoner, bursdager, osv osv, at oppussingen får vente til midten av mai.. Jeg gav opp allerede før jeg startet:-)

Nyt fredagen:-)

Åse-Lill






1 kommentar:

  1. Hurra, hurra, noen Baliknapper på vei! Dessverre ikke hovedpremien, men endel knapper allikevel.

    Jeg trenger altså en postadresse å sende knapper til;
    på mailen meretemonster [@] gmail.com

    Grattis!

    Merete

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)