torsdag 18. april 2013

Paracet og kaffe...

...startet jeg dagen med i dag.... Nakke-behandlingen hos naprapaten i går har satt sine spor.. Med ondt skal ondt fordrive osv... Satser på bedre hode-tider etter et par behandlinger til:-)
 

Nå er Nitroen plassert i egen luftegård, tror det var godt for Odin:-) De står jo rett ved siden av hverandre, så de har jo selskap. Og i går fikk Odin vogna bak seg, og vi startet med rolig traving med han. Og ingen halthet kunne ses på ond-foten hans:-) Lykke:-)
 
                                                   Et lite pannebånd ble det også..:-)

Jeg fikk også sydd et par luer i går.. Lenge siden symaskinen har vært fremme, men nå når jeg er hjemme var det jo tid til det. Og noe må jeg jo gjøre:-)
En flott oppskrift fant jeg her hos Fargebarn, super oppskrift for dummies:-)
Nå fikk jeg lyst på enda  mere stoff, er passe lei de jeg har fra før..

Nei, her skal det ryddes, tenkte jeg, det trengs!!

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)