lørdag 20. april 2013

Lørdag:-)

I mitt <3
Første kaffen i koppen, og egentlig skulle jeg stått i en brøddeig på kjøkkenet... 5 unger som straks venter på frokost:-) Det blir rundstykker på de i stedet for brød:-)

                     Disse pannekakene ble servert besøket i går.. Mmmm, pannkaker med jordbærkrem.-)

I dag er det sprangtrening for Wilma og Nitro på rideskolen. Gleder meg til å se hvordan han fungerer.. Ikke lenge til en avgjørelse må tas her..
Ellers så gikk dagen i går med til legebesøk, sofasliting og besøk av mamma og Jarl. Mamma hjalp meg med å montere mariusen til Emil:-) Jepp, den er straaaaks ferdig.. Og jeg kjenner jeg er klar for å strikke en til Linus også nå..


Er så fornøyd med resultatet om jeg skal si det selv. Og neste genser tror jeg jeg får til å montere selv, iallefall med bare litt assistanse:-)

Nei, kjøkken og frokost roper:-)
He en deilig lørdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)