søndag 28. april 2013

Trøtt som en dupp...

Ikke bare bare å være militærenke for noen dager.. Mannen er på "repp", og dermed må jeg styre "sjappa" med taxi-kjøring.. Hihi, ikke at det er vanlig med kjøringer midt på natten, men i natt var det det, og da måtte jeg til pers;-) Og når man i tillegg er småbarnsmor, (Les: hund som krever oppmerksomhet aaaaalt for tidlig) blir man aaaalt for trøtt.. 3-4 timer er lite søvn.. Men nok klaging! jeg kan faktisk gå å legge meg om en stund om jeg vil:-)
I går var vi på besøk  hos storesøster.. Kjempekoselig:-) Og der ble vi servert de deiligste hamburgerne! Var så utrolig godt, se bare her:


Ahhh, skulle gjerne hatt den til frokost:-)
Til dessert fikk vi herlige jordbær dyppet i sjokolade. Det er første gang jeg smakte det, men absolutt ikke siste! Dette skal lages hjemme også!


Tror det er første gang jeg har smakt noe som faktisk er litt sunt, og som kan kalles godterier:-)

Her er det skyfri himmel i dag, og jeg akter å kose meg med kaffe på verandaen heeeele dagen.

Ha en herlig søndag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)