mandag 22. april 2013

Panneband

Endelig fikk jeg satt meg ned med symaskinen:-) Det blir alt for sjeldent at jeg tar den frem.. Men i dag kom den på bordet:-)


Nå når sykkelsesongen er i gang igjen, og tempraturen ikke tilsier luefritt, er det deilig å kunne kle på guttene tynne pannebånd over ørene. Blir ikke trangt under sykkelhjelmen heller. Så slike har jeg sydd i dag:-) 3 stk på 30 minutter.. Jeg googlet pannebånd og fant en blogg som hadde lagt en super oppskrift på youtube: Sy panneband..
Ellers har jeg hatt fotoshoot på Emil i helgen.. Noe motvillig stilte han opp, men mariusganseren måtte jo vises frem:-) Ble den ikke fin!! Ble kjempefornøyd med resultatet:-)

                                                   Staut  kar!

Ellers har jo Wilma ridd Nitro på trening i helgen. De var sååå flinke begge to.. Regner med at Nitro blir hos oss:-) Han gikk og gikk, selv om han nok var sliten mot slutten.. Absolutt en hest det er verdt å bruke tid på!!


Nå skal jeg og Kira ut på luftetur:-) Det er blitt bart i skogen nå, så en liten skogstur må til, så får vi ut både litt hunde-energi og trimmet litt flesk, hihi:-)

Ha en super dag:-)

Åse-Lill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)