tirsdag 16. april 2013

Tja...

..hva skal man skrive?? Hjemme fra jobb med kranglete nakke.. Behandling hos naprapat i morgen. Håper det hjelper! Fort!


Og i mens har jeg tusen ting som trenger å gjøres.. Blandt annet så må luftegården til hestene deles av... Nye Nitro er litt for intens mot Odin som skal være i ro med foten sin. Og siden jeg rett og slett ikke gidder flere skader på hest, akter jeg å plassere Nitoen for seg.. Så, her må nok Mannen ut på jobb:-)


En og en halv uke igjen av prøvetiden til Nitro.. Vi har ennå ikke bestemt oss, men forutenom litt for mye lek i luftegården, har han oppført seg eksemplarisk.. Rolig og fin på tur, viser tegn på at han liker å hoppe. Litt treg på sjenkelen er han, men er faktisk litt usikker på om han helt forstår hva vi ber han om av og til.. Absolutt utviklingsposentiale:-) Så, tenke, tenke..

Nå skal nettet sjekkes, både for det ene og det andre, er vel det jeg duger best til i dag:-)

Ha en fin tirsdag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så fin ny hest dokker har fått, gikk forbi dæ i dag , da sto nyingen og hang over gjærdet og tuppehønene dine gikk ute og pekka i jorda :)

    Lisbeth :)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)