onsdag 4. juli 2012

Vaffler..

...til kvelds i casa Steinhaug:-) Ungene har jo ferie, og da må de jo få litt ekstra noen dager synest jeg... Og så har vi fått besøk av en stk tante-unge, og da må vi i hvertfall ha litt ekstra kos:-) Føler meg litt priviligert når jeg bare kan hente selv-plukkede egg til vaffelkakerøre i kjøleskapet. Flinke høner vi har:-)


Nå er det bare 2 arbeidsdager til på meg så er det ferie.. Og det gledes.. Og planlegges:-) I år går som vanlig ferieturen vår til Sverige. Luleå og Byske skal besøkes.. 14 dager..:-)


Gleder meg spesielt til å endelig få brukt campingvognen som vi kjøpte sist høst.. Bilder av den kommer etterhvert...

Nå skal kvelden nytes i sofaen, og 4 stk barn skal få hoppe i seng. Kos dere dere også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)