mandag 23. juli 2012

Årets første...

...blåbær er plukket i Byske... Jeg og Mannen gikk en kjempefin tur med hundene i formiddag, og fant mengder av blåbær:-) Litt tidlig, alt var ikke blitt modent ennå, men nok til at det ble en liten kopp blåbærsyltetøy, som vi kan ha på kveldsmaten vår.


I dag er siste dagen i Byske, i morgen setter vi kursen mot Luleå. Vi skal ha noen dager der før det bærer hjemover..


Jeg tror Byske må være jordens perle.. Nydeligere plass skal man lete lenge etter.. Supre turstier, med fantastisk natur.. God mat, havet, butikken.. Alt.. Ett år til neste gang... Sukk...

                                          Kira koser seg i mors solstol...

Luleå er også en fin plass å feriere. Litt flere butikker er det også der.. Og jeg kjenner at jeg er klar for litt shopping:-) Vi gleder oss:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Kos dere masse resten av ferien.
    Vi er kommet hjem til dritværet, men har hatt stortsett bare soldager i sør sverige+ masse shopping både på Hooks og Horze :O)
    Godt og komme hjem uansett vær og vind :)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)