onsdag 11. juli 2012

Hjemmelaget syltetøy...

..er akkurat klart til nedfrysning her hos oss:-) Jeg var heldig og kom til Rema akkurat når de satte ut norske jordbær til 14,90 kurven... Ville tilstander!! Jeg plukket med meg skarve 6 kurver, og kom meg ut av kaoset.. Phu..

                                              Mmmmmm...

I går fikk vi tatt inn en del tørr-høy, men noe var ennå ikke tørt, så i år må jeg nok bestille litt mere fra en annen plass til hestene mine.. Men det som ble tatt inn var sååå grønt og fint. Og luktet herlig:-)

                                            En liten hjelper...

Nå regner det ute... Så det som ikke ble tatt inn igår blir nok heller ikke tørt... Jaja, litt er bedre en ingenting:-)

                                          Høne pøne syntest også høyet var deilig...

Nå er gutta og jeg straks på tur til byen. Må handle inn litt småtterier til ferieturen vi skal på på lørdag.. Og så er guttene lovd kafe-tur:-)

Kos dere dere også:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Nammis, elsker hjemmelaget jordbærsyltetøy :)
    Vi drar også på ferie til helgen, og vi bare gleder oss til å komme oss bort litt.
    Stockholm here we come ;O)))
    Lucky skal få stå på ridesentret en extra uke, og jeg er veldig fornøyd med den ordningen.
    Nå blir det bare feriekos med familien :)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)