lørdag 28. juli 2012

Hjemme igjen...

Etter 14 dager på camping er vi nå kommet oss hjem igjen.. Åååå, så deilig vi har hatt det.. For første gang, tror jeg, kjente jeg at jeg gjerne skulle vært en uke til... (Ellers  bruker jeg å slite med hjemlengsel stter ca 3 dager...)


Som dere kanskje har sett på ferieinnleggene mine, har vi vært heldige med været. Her hjemme har det visst regnet i bøtter og spann mens vi har vært bortreist.. Og det gjør det forresten nå også...


Nå står det ca 20 maskiner med klær klar til å vaskes.. Starter altså der jeg sluttet da vi dro på ferie, hehe.. De 2 første marskinene er hengt opp, nr 3 surrer og går nede.. Godt å ha morgenen med seg:-)
Nei, her skal kaffen nyyytes, og så skal jeg hente hjem to søte ponnyer. Som jeg gleder meg:-)

NYT lørdagen:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. Så koselige ferie bilder , ser vist ikke ut som om vi skal få noe sommer iår, en dag sol, så regner det like etterpå.

    Yr skifter jo vær hele tia hjemme og mest drittvær stemmer.

    Kanskje August blir bra ?

    Hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem til dritværet :)
    Er jo så koselig å være på campngferie, men i år ble det hotell for oss... Blir ikke helt det samme.
    Har vært og trenet hurtig på Eiketrollet i lag med Trine, og det kjennes i lårene,baken, armer,osv...I tillegg til influensont over alt ellers. Ikke greit å være meg om dagen :)
    Håpe du tok sola med deg tilbake, så vi får litt sommer her.
    Kos deg med klesvaskingen :)

    SvarSlett
  3. Åh, ja. Camping er kos! Savner det. Vi solgte campingvogna for et par år siden (til slutt var det kunne jeg som ville på campingtur...), og nå har vi kjøpt oss en båt som vi knapt har fått testet pga bedrident sommervær. Men det kommer nye sjanser.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)