søndag 29. juli 2012

Strikkepinneetui del 2:-)

Ettersom mamma ønsket seg et slikt strikkepinneetui som jeg sydde til meg selv for en tid siden (se her), passet det bra at hun for en liten måned siden hadde bursdag, og hadde en gave tilgode:-) (Er dessverre ikke alltid like kjapp på gavefronten, pleier å skylde på at jeg bor så langt fra butikkene, hihi.. Men, en god ting kommer jo ikke for sent osv... )


Det søte stoffet kjøpte jeg på Kid, og er egentlig to kjøkkenhåndduker.. Synest det ble fint med cupcakes-stoff jeg:-) Og siden jeg ikke hadde platevatt for hånden, brukte jeg et tykt fleecepledd til denslags.. Man tager havd man haver... Så var det bare å sy:-) Godt dette ikke er yrket mitt, er nok ikke noe sy-talent, men jeg gjorde absolutt mitt beste, og likevel ble det litt skjevt og skakt noen steder...

                            Vet ikke helt hvorfor bildekvaliteten ble så dårlig........

Nå prøver jeg å holde meg i ro.. Og de som kjenner meg vet at det er noe jeg ikke er god på.. Våknet til et migreneanfall i morges.. Var bare å kapitulere i seng igjen med andre ord.. Det verste er over, men formen er fortsatt noe laber:-( Satser på at jeg straks er frisk og rask igjen, bruker heldigvis ikke vare så lenge hos meg.. Så, snart håper jeg på å være i stallen, der venter det en ryddesjau på meg:-)

Ha en fin søndag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)