torsdag 12. juli 2012

Pallesofa..

Så ble det pallesofa på meg også.. Vi har i laaaang tid tenkt på å få orden på "lille"-verandaen vår.. Flaske-verandaen som den også kalles... (Pga at vi bruker å lagre tomflaskene der... og pappesker...)
Flinke Wilma tok til slutt fatt på den heller kjedelige oppgaven:-) Verandaen gikk fra å se slik ut:
                          Ehhh, dette burde jeg vel egentlig ikke vist dere... Skammens veranda...

Til å se slik ut:
                                            Flinke Wilma:-)

Etter litt etterlysning på FB etter paller, fikk jeg heldigvis napp hos snille Torbjørn:-) 4 paller, ble til Mannens store fortvilelse, hentet hjem i ettermiddag. (Han hadde akkurat blitt kvitt de vi hadde fra før...) Etter litt saging, svetting og banning ble resultatet slik:


Koselig synest jeg og ungene.. I morgen skal jeg kjøpe et lite teppe til å ha på "gulvet", det er litt slitent og stygt, og så må vi ha litt flere puter.. Wilma har pyntet med lykter, og vi har hengt opp blomsterpotte:-) Verandakasse med flere blomster kommer også...

Her er det en nyyydelig kveld, blikk stille og delvis sol:-)

Nyt..

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Pallesofa er stas :) Dette ble jo en veldig hyggelig krok ♥

    God helg!!

    SvarSlett
  2. Gu kor koselig:-) E tænkt å e sku lag pallesofa, men d va gubben som sto i veien. Får sjå om e finta han ut vess vi får nån goværsdaga:-) Sees i mårra.....

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)