mandag 9. juli 2012

Ferie..

Første feriedag er snart over, og jeg har brukt den på å gjøre: Ingenting:-) I allfall ikke noe av de tingene jeg egentlig skulle gjøre, dvs rydde/vaske/sortere... Herlig:-)

                                              Min middag:-)

Litt handling og kaffebesøk hos en god venninne, har jeg kost meg med.. Og så har jeg og hundene vært på "klippe-negler"-besøk hos en annen god venninne. Ladys pedikyrbehandling ble meget vellykket:-)

                                                 Min dessert:-)

Nå sitter jeg å vurderer om jeg skal ordne til en rundstykkedeig og en foccacia-deig.. Hadde jo vært deilig til frokost og lunsj i morgen:-) Vi får se hva jeg orker..

Kos dere alle sammen, nå skal jeg kose meg med å hente ned et par ponnyer fra beitet:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)