søndag 13. mai 2012

Søndagsmys...

Herlig søndag i dag:-) Med sofakos foran Tvn til fire-stjernes-middag i reprise...Med deilig frokost til.. Og fyr i ovnen.. 

                                          Helgekosfrokost...

Ute blåser det og er kaldt, tidligere kom det litt snø også, men nå skinner solen.. Men fortsatt kaldt!! Nå ønsker jeg virkelig litt ordentlig vårvær, med litt varme og skikkelig sol.. Er nesten litt værsyk... Og så vil jeg bli frisk!!! Tror aldri jeg har hatt en forkjølelse som har satt slik i... Grrr, snørr, hoste og hodepine i 8 dager nå... Suuuuukk... Håper dere skal slippe å høre mer om den nå:-)

                                                       Hihi, froske-Kira:-)

Nå skal jeg straks hoppe i ullklærne å komme meg ut. Mannen er i full gang med "våronna", raking og fixing på nedsiden av huset.. Der skal det visst bli en liten fotballbane med fotballmål til guttene. Blir kos det:-)

Nyt søndagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)