søndag 27. mai 2012

Frokost inntatt..

...i campingvognen:-) Ettersom vi egentlig skulle vært med venner på campingtur denne helgen, men som vi av forskjellige grunner måtte avlyse, har vi tilbragt natten i campingvogna i hagen:-) Såå koselig, jeg eeeelsker å sove i campingvognen.. Man hører elvesuset, fuglekvitter og det er luftig og deilig:-)Tror nok at det blir sovings der i natt også..
Håper det blir en ledig helg til campingtur snart:-)

 
                                                   Mobil-bilder... Hmmm
                                            
Ellers har jeg kost meg med vottestrikk.. De blir så søte.. Og så går det jo så raskt å strikke, iallefall når man har strikket en stor marius rett før:-)

                                                    Oppskrift finner du  her :-)
Her skinner solen og tempraturen stiger mot 16 grader, bare synd det omtrent er storm i tillegg..

Nyt dagen, det skal jeg:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)