onsdag 9. mai 2012

Lillelørdag..

Da var vi på rettsiden av uken, og vi koser oss med NAV på Tv og is i skåla:-) Ungene er i seng, og det er stilt og rolig:-)


Jeg har vært ute på en fin ridetur, laget deilig middag og fått ryddet litt i huset.. Tidlig-vakter er gull verdt, da blir ettermiddagen laaang:-) Ulempen er at kvelden blir kort siden jeg har vært oppe grytidlig og som regel er stupe trøtt klokken 22.00..


Lille, søte Kira sliter litt med øreformen sin.. Ørene vil stå til siden som pappilonører, så mor har vært fremme med sportstapen og justert litt.. Egentlig skulle tapen sitte på i et par dager, men etter 20 timer syntest jeg så synd på henne at den ble tatt av.. (Kira var egentlig helt som vanlig, var bare mammahjertet som fikk vondt...)


Og under over alle under, ørene hadde rettet seg, så nå krysser jeg fingrene for at det forblir slik.. (Noe som er ganske usannsynlig...) Og hvis ikke: Hun er verdens nydeligste uansett<3

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Ja søt er hun om ørene står opp eller ned :o))
    Vi må ta oss en ridetur en vakker dag :o))

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)