tirsdag 1. mai 2012

Vi skriver mai...


...og jeg er i mål:-) Med mariusen min.. Var litt vanskelig å få halsen pen, så litt opprekking, telefoner til mamma og litt banning måtte til.. Til slutt fikk jeg den som jeg ville med litt juksing.. Og jeg må bare si: Jeg er stolt!! Min første genser, helt alene:-) (Okei, litt hjelp av mamma til å få hektet på armene da..)

                                                      En liten fotoshoot fortjente den..;-)

Og så ble den så fin, om jeg skal si det selv:-) Nå blir det en liten strikkepause, tror armen min trenger det, og så har jeg et lite prosjekt på lur igjen.. Man må jo tenke på julegaver snart:-)

Nybilen min kom vel hjem i går.. Og jeg er kjempefornøyd. Nå er det bare litt fixing og mekking så blir den som ny:-)

Nyt 1.mai-dagen, med snøvær eller ei:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Mariusen ble skikkelig fin, skjønner godt at du er stolt!!
    Et lite tips er Marius til Kira, har sett noen supersøte oppskrifter på Marius til hund! Vet at Oskar ønsker seg en, men matmor er litt usikker på strikkekunnskapen!!
    Nyt de siste timene av 1.mai, her er det verandakos og grilling. 18.varmegrader i skyggen akkurat nå!

    SvarSlett
  2. Åh vad härligt! Och snyggt:)
    Klem klem!!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)