tirsdag 27. oktober 2015

Siste feriedag...

Ja, siste feriedag for meg i 2015. Nå er det heeeelt tomt på feriekontoen.. Litt trist, men den måtte jo brukes på Truls:-) De neste to dagene skal mamma passe han, så fra fredag blir han nødt til å være litt alene.. Tror det skal gå bra.. Han var alene i en halvtime i går, og skal være litt idag, så vi øver:-)


I natt er det kommet et pittelite melisdryss på bakken hos oss.. Årets først snø er ankommet:-) Den blir nok ikke lenge, men det var koselig å våkne til:-) Blir så lyst og fint ute med litt snø.


I dag står det venninnebesøk og handling på planen.. Det skal bli koselig:-) Vi er oppe grytidlig, Truls og jeg.. Han har vært flink, og sovet i buret sitt i hele natt, forutenom en tissetur ute kl 02.00.. Så etter litt klaging på at han måtte være i buret sitt igjen, sovnet han og sov til 06.00.. Da var det morgen på han!! Så nå drikker jeg kaffe, mens han tygger på en grisehale..  Tenk at vi allerede har hatt Truls i 18 dager.. Det går så fort!! Og det er så gøy!!


Ellers så har jeg fått strikket litt  i det siste.. Lester og ridevotter.. Noe skal bli julegaver.. Og noe er til oss her hjemme.. Flere julegaver skal strikkes, så må nok innom garnbutikken i dag å kjøpe litt garn, tenker jeg:-)
Nei, bare å vekke unger her.. Straks skole på de:-)

Ha en fin tirsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)