torsdag 15. oktober 2015

Tidlig morgen..

06.00 ringte klokken til Mannen.. Da var Truls sterk og klar.. Og tissetrengt.. Var bare å komme seg ut i mørket med han.. Så var han klar for mat.. Så lek.. Ja, valpelivet går sin gang.. I natt fikk jeg ligge i min seng for første gang siden Truls kom til oss:-) Fantastisk:-) Og Truls sovnet i buret sitt.. På nattbordet mitt;-)


Det er straks jobb på meg.. I dag og i morgen, så har jeg fri i fem dager:-) Deilig med barselpermisjon:-)
I dag reiser Emil på klassetur til Hammarøy. De skal være med på noe som heter "full fræs", det er fylkesfinalen som går der, så i natt blir det soving i lavvo på han.. Godt det ikke er så veldig kaldt ennå.. Gleder meg til i morgen når han er trygt hjemme igjen:-)
Nei, her er det bare å komme igang med dagen.. Unger skal opp, hester skal ut og straks roper jobben:-)

Ha en super torsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)