søndag 11. oktober 2015

HØST...

Over 2 måneder skulle det gå fra sist blogginnlegg til et nytt... Hva skjedde?? Ble vel bare akutt lei.. Egentlig så skulle jeg vel slutte å blogge, hadde jeg tenkt.. Men så er det så koselig å se tilbake på alle innleggene, så jeg har vel bestemt meg for å fortsette:-) Og jeg synest jo det er gøy!!


Høsten er kommet til Skjomen.. Den deiligste årstiden jeg vet om!! Så uslåelig vakkert.. Stearinlys inne, varmt og godt. TV-serier er i gang igjen, og snart er det jul:-)
Det har vært mye denne høsten.. Størstejenta har begynt på videregående.. Overgangen har gått over all forventning og jeg tror hun stortrives i en stor klasse:-) Emil har begynt på ungdomstrinnet, og Linus på siste året i småskoletrinnet.. Store barn..



En aldri så liten familieforøkelse har vi også vært igjennom:-) Truls flyttet hjem til oss på fredag:-) En nydelig liten standard dachs på 8 uker<3 Det var i sommer vi bestemte oss for å skaffe oss en hund til.. Ett år er gått siden vi mistet fine Lady, og etterhvert har vi kommet fram til at vi vil ha to hunder:-)


14.august kom Truls til verden hos kennelen Rånbogens dachser, og da var vi raske å ta kontakt:-) Vi har vært på besøk flere runder, og hilst på foreldrene til Truls for å se på gemyttet og utseendet. I allefall, nå er vi spedbarnsforeldre igjen!! Frisk i minnet har vi Kira som ikke var verdens enkleste hund å oppdra. Håper vi får det til denne gangen!! Men til nå virker Truls til å være en utrolig grei liten tass med et flott gemytt:-) Nå skal jeg ha tre uker med delvis fri fra jobb.. Og de dagene jeg skal jobbe skal mamma være barnevakt.. Jeg skal nyyyte babytiden, det blir nok lenge til neste valp..
Nå skal jeg rive meg løs fra den sovende valpen og starte med middagen.. I dag blir det svinefilet med båtpotet og salat:-)

Nyt resten av søndagen:-)

Åse-Lill






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)