tirsdag 13. oktober 2015

Pjuh..

Å være valpemamma er mer slitsomt enn det høres ut som.. Og det er ikke bare en dans på roser;-) Men i mellom tissetrening, mating, kosing og "oppdragelse" koser jeg meg:-)


Lille Truls hadde sitt første møte med bur-"tvang" idag.. Jeg måtte kjøre Mannen til byen, og da måtte Truls være med. I bur, selvsagt.. (Løse barn i biler, osv...) Noe han ikke var særlig fornøyd med.. Vi snakker høylydt hyyyyyling i 25 minutter.. Gjett om at han har stemme den lille voffsen.. Og bra var det at vi kjørte bil, for hvis ikke hadde jeg nok tatt han ut av buret og opp på fanget for lenge siden.. Men han var flink, roet seg og sovnet..

                                                                          To-etaget hundebur;-)

Nå sover han igjen. På gulvet:-) Jeg øver på å ha han mest mulig på gulvet.. Har en aldri så liten tendens til å helst ville bære på han.. Han er jo så liten og søt:-)
Ellers har jeg fått gjort litt husarbeid innimellom.. Slik som man ikke gjør ukentlig, som å vaske krydderhyllen og å tømme vedkorga for rusk..Hihi:-)
Nei, nå er det visst tissetid igjen, bare å komme seg ut;-)

Ha en flotters tirsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)