onsdag 29. juli 2015

Onsdag..

Og jeg er straks klar for fjelltur med ei venninne:-) Gleder meg sååå!! Vi skal gå til Gulliktinden og videre langs fjellet til vi kommer til Reines. En tur som tar ca 4-5 timer. Været viser seg fra sin beste side for fjelltur med lette skyer og litt sol:-) Blir nok litt tungt, iallefall på starten.. Og siste timen er bare bratt nedover, tungt det også.. Bra det, så forbrenner jeg masse!!


Jeg har vært flink som bare det denne uken.. Spist sunt og passe mye, to ganger har jeg kjempet meg opp til Reines, litt turer her hjemme, og nå denne fjellturen:-) Ca 1,5 kg har forsvunnet:-) Men, det er jo ikke bare fett, mesteparten er nok vann som forsvinner..


Mandag startet fotballtreningen til Emil opp igjen, tror han syntes det var helt topp å komme i gang. Da benyttet jeg sjansen til å få handlet inn sunne saker til skap og skuffer:-) Middager har vært planlagt, så også lunsj og frokost.. I går ble det laks i folie, i dag blir det kyllingsalat..  Håper jeg klarer å være like fokusert når jeg skal på jobb igjen på mandag, men det satser jeg på!!
Nå er det frokost her, grove knekkebrød med brunost, så melon til frokostdessert:-)

Ha en toppers dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)