lørdag 4. juli 2015

FERIE:-)

Fire uker med sommerferie ligger foran meg, og det er helt fantastisk!! For en vår og forsommer.. Mest hektiske, ever.. Ekstra hektiskt og stressende ble det nok av at jeg byttet jobb for tre måneders tid etter påske, for å prøve meg som lærer.. Hvor jeg både fikk kjenne på den ekle følelsen av å ikke helt mestre, til å kjenne på at dette yrket er jo bare fantastisk gøy:-) Og slik skal det vel være når man bytter fra en trygg, vant jobb til noe nytt:-)


Og så var det eksamen oppi alt det nye.. Som ikke gikk helt min vei.. Så nå har jeg levd i uvisshet om jeg ble å stryke eller ikke en hel måned.. Men heldigvis så gikk den siste eksamen min, kanskje for alltid, helt greit:-) Så nå er jeg ferdig utdannet småskolelærer, og kan kalle meg adjunkt:-) Så får vi se om det blir ny jobb på meg om tid og stunder.. Studentlivet er jeg i allefall ferdig med!!Og det er så deilig, og ikke måtte lese og pugge...


Nå skal ferien nytes til fulle:-) I dag har vi handlet fiskeutstyr som vi håper på å få brukt masse.. Vi satser på småturer i ofotfjorden i et par uker før vi setter nesen mot Luleå hvor vi har leid hytte for en uke.. Men gjett hva jeg skal nå?? Rydde et lidende hus.. Det bærer virkelig preg av noen hektiske måneder.. Så jeg skal iallefall begynne i dag..

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)