mandag 27. juli 2015

Hjemme:-)

Alltid deilig å komme hjem:-) En uke med 5 soveplasser i "stuen" er nok for meg.. Men vi har hatt det så fint!! Tror ungene har storkost seg, og nok muligens vil minnes denne ferien som tidenes beste:-) De vil tilbake, helst i morgen!

                                                                 Ny kopp..:-)

Hjemme igjen og tilbake til normale spisevaner.. Ferieutskjeielsene har satt sine spor, kan man si.. Og det har en travel studievår og forsommer også gjort.. Så, nå er jeg i gang med full innskjerping denne siste ferieuken min!! Harde trimturer og lite mat, hehe.. Kaloritelling, og endomondo på under treningene.. Satser på at det gir resultater:-) (og det er nok ikke gjort på bare en uke)


Starten i går gikk supert. Kom meg gjennom dagen med 1350 kcal i mat og 550 forbrente kcal etter trimtur til Reines:-) Litt rumling i magen når jeg la meg, men det gikk greit:-)
Så nå er jeg klar for frokost! I dag blir det havregrynsgrøt.. Så brød til lunsj og biffstrimer med tilbehør til middag. Da har jeg enda kcalorier til kveldsmat og frukt:-) Dagens trimtur blir nok powerwalk med innlagt jogging og ridetur på Odin.

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)