onsdag 22. oktober 2014

Still alive:-)

Bare litt inne i studentboblen.. Og slik blir det vel dette året.. Vesentlig tøffere enn ifjor, kan man si. Fra slutten av november skal jeg ha 10 % studiepermiasjon fra jobben. Da tror jeg tiden vil strekke til litt bedre:-) Gleder meg:-)


I dag har jeg en rolig ettermiddag.. Ferdiglaget middag når jeg kom fra jobb, og kaffe i koppen nå:-) Luksus.. Mannen er også kommet i en litt roligere periode, jobbmessig.. Og det merkes!! Topp å ha han litt mere hjemme, få litt hjelp og ferdiglaget middag en gang i blandt:-)
Straks skal joggeskoene på, og powerwalk gåes.. I blåsten.. Og mørket.. Dagene er blitt kortere.. Snart vinter..



Ha en fin ettermiddag:-)

Åse-Lill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)