lørdag 25. oktober 2014

Hest er best:-)

Årets siste sprangkonkurranse var i dag.
Hele huset var tidlig oppe i dag. Mannen skulle på den årlige gutteturen, mens Wilma og jeg skulle på sprangkonkurranse:-) Med TO ponnyer.. Etter nesten to år med skader er endelig Odin-gutten konstantert frisk!! Og i dag startet han sitt første stevne på ca akkurat to år:-)


Og dro i havn en 2.plass. Akkurat som sist:-) Wilma er blitt så flink å ri, høye stilpoeng på begge ponnyene:-) Gøy når det går bra:-)
Nå er jeg hjemme.. Linus har vært litt skral med feber og forkjølelse, så når Wilma var ferdig å ri, dro jeg hjem med hestene og tok meg av guttene. Et kaoskjøkken venter meg nå.. Så skal Mira og jeg gå oss en liten tur:-) Lørdagskosen blir grandis i dag, med godis til dessert.. Men det er ennå lenge til, klokken er jo bare 14...

Nyt resten av lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)