fredag 31. oktober 2014

Happy haloween:-)

Endelig er den stoooore dagen her som barna mine har sett fram til i lang, lang tid:-) I ettermiddag skal det pyntes og skremmes og sies knask eller knep..
Det er jo også slik at mange ikke liker denne amerikanske tradisjonen som er kommet hit til lille Norge.. Vel, ikke mye å gjøre med det.. Tror dette er kommet for å bli.. For mine barn er dette en tradisjon som de ble presentert for allerede når de var bittesmå, når vi åpnet døra og gav godteri til nabobarn som gikk haloween tidlig på 2000-tallet:-) Og de var ikke store før de også ville ut å gå knask eller knep.. Så for de er dette blitt like naturlig som at vi feirer jul og påske.. På seinhøsten er det haloween! Basta:-)


Men jeg synest det er litt koselig også.. I år er det første gang jeg ikke skal gå.. Linus er blitt så stor at han skal gå med kompisene sine.. Så da får jeg være godisutdeler her hjemme i stedet:-)
Seinvakt på meg i dag, og straks helg:-) Studiehelg for min del.. Tredje oppgave skal inn... Bare å bite tennene sammen å få det gjort.. Men det skal bli tid til litt kos også:-) Bytur, ridning og god mat:-)

Ha en herlig fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)