onsdag 29. oktober 2014

Mørketidsmat..

Mmmm, sjokoladefondant og is... Min favoritt:-) I allefall i små mengder.. Kjøpte en kokesjokolade i går på butikken, og den ble til sjokoladefondant i en fei når jeg kom hjem, og hele gjengen jublet:-) Det er jo så lettvindt og godt, med is til..


Og, så har jeg fått ny telefon i dag:-D Mikrofonen til mobilen min takket for seg i forrige uke, faktiskt ETTER at bestilling på nye telefoner var sendt.. Ikke nok med det, Mannen klarte å sose sin bort på havet på gutteturen på lørdagen... Telefonkaos, med andre ord... Og alt etter at nye var bestilt.. Så vi slapp vente så mange dager. I dag kom de:-) Håper de varer like lenge som de forrige.. 2,5 år er ikke så verst synest jeg:-)


Og hvilken type? Iphone 6, selvfølgelig:-) Veldig fornøyd hittil:-)
Nå er vi straks på hjul med ponnyer på hengeren.. Ukens ridetime på rideskolen for jentene i stallen:-)

Ha en deilig kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)