torsdag 9. oktober 2014

Høstferie:-)

Tenk at det ble en dag høstferie på meg også:-) Etter en sykedag med skral form, snørr og gørr på mandag, og en Harstadtur til kjeveortopeden på tirsdag, trodde jeg at disse to dagene var min type høstferie.. Lykken var stor i går når jeg kom på jobb og fikk vite at jeg kunne ha fri idag:-) Lykke:-) Så deilig å få ha fri når ungene har det. De trenger det, og jeg trenger det!


Men tro ikke at jeg har ligget på latsiden... 07.00 ringte klokken, og studiene ropte.. Nå har Mira og jeg akkurat gått trimtur, og straks skal jeg kose meg en time eller to i stallen. Guttene får besøk imens..


I ettermiddag suser vi til byen. Ungene og et søskenbarn skal på kino å se Kaptein Sabeltann, mens jeg skal slurpe kaffe hos Syrran:-) Så skal det helgehandles, før vi suser hjem igjen.. Gud, så herlig det er med en rolig uke!! Jobb i morgen så er det HELG:-) Uten planer:-)
Nå roper stallen:-)

Ha en herlig torsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)