mandag 6. oktober 2014

Ny PC..

...er bestilt, og straks underveis til meg:-) Endelig!! Jeg har prøvd å fikse og trikse på min gamle, tilbakestille og gud vet hva.. Men nå er jeg lei og ny er bestilt:-) Viktig med med en PC som fungerer når man har mye studiesaker som skal fikses!! 

Nå håper jeg bare leveringstiden ikke er så lang!!

For en fin helg vi hadde i helgen:-) En super treningshelg med hest i fokus!! I går var det sprang på timeplanen for meg og Odin. Og gud så gøy det var. Sikkert tre år siden sist jeg var på sprangtrening med instruktør. Mersmak, sier jeg bare!!


Og Odin var så flink, skulle ikke tro at han har mer eller mindre stådd i ro i 1,5 år pga skader... Men nå er han frisk som en fisk:-) 
Ellers har været vært helt fantastisk, tempraturer på rundt 18-19 grader... Ser ut til at det blir fint i dag også.. 

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)