lørdag 4. oktober 2014

Helg:-)

Endelig helg igjen:-) Og uken har vært ugreit hektisk!! Men det har gått fint likevel, selv om man da ikke rekker slik man har lyst til, og huset ikke ser klokt ut... Men det skal fikses på i dag, både det ene og det andre:-)


I går var jeg og guttene hos frisøren:-) Vi hadde time alle tre, så greit. 8 måneder siden sist jeg var.. (Neida, guttene har vært oftere;-)) Jeg fikk klippt meg ganske så mye.. Helt herlig med noe nytt!! Og så handlet jeg inn friske, fine, hvite roser til helgen. Og bare med det, så huset ganske så mye finere ut:-) I helgen skal vi planlegge litt bad. Badet oppe skal få seg en aldri så liten facelift.. Det trengs, og jeg gleder meg så!! Ikke et enormt budsjett, men noen tusenlapper går det nok!!


dag har Wilma og jeg vært på rideskolen med hestene:-) Sprangtrening på Wilma, og dressur på meg. Så gøy, og gav absolutt mersmak!! Godt vi har timer der i morgen også:-)

Nyt resten av lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)