mandag 29. september 2014

Ukestart

Ny uke. Jeg startet den med å gjøre siste finish på oppgaven og fikk sent den avgårde.. Biter negler av spenning, og krysser alt jeg har for at jeg består denne første oppgaven... Ettersom det skal inn fire oppgaver til før jul, er det bare å gå igang med nytt pensum og forberede seg til neste...


Denne uken blir nok like travel som sist uke. Fotballkamp på minsten i dag.. To treninger for Emil, avsluningsfest for fotballsesongen, foreldremøter ganger to, og det morsomste: treningshelg på hest for meg og Wilma:-) Det går nok fint, selv om det blir travelt:-)
Nå er det straks seinvakt på meg.. I ettermiddag tar Mannen alle ungene med på fotballkamp, og jeg har en deit med støvsugeren og vaskefillen... Og med Odin:-)

Ha en fin mandag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)