fredag 26. september 2014

Studiedag...

Jepp, studiet er i gang.. Nå leter jeg bare etter motivasjonen jeg hadde i fjor.. Den forsvant visst når sommeren kom, og kom visst ikke tilbake;-) Første innlevering er nå, og jeg er heldigvis godt i gang:-)
Halv 7 var jeg foran PCen i morges, og fikk skrevet en hel time før ungene skulle opp. Nå står det to ostesmørbrød å venter på meg i ovnen. Frokost:-)


Første del av oppgaven er snart ferdig, og i dag er nettopp det målet. Å bli ferdig med del 1! Så skal litt mer pensum leses, det også i dag, før del to skal skrives ferdig lørdag og søndag morgen!!
Husarbeid står også på planen... Passer fint i dette hustrige høstværet.. Og så skal jeg handle:-)


Ridning og tur med Mira skal jeg også rekke:-) Det er travelt å ha fri, er jo så mye jeg har lyst til:-)Og mye som dessverre må gjøres...
Bare å komme igang!! 

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)