mandag 22. september 2014

En måned...

...og vel sådet siden sist blogginnlegg... Høsten er hektisk.. Og energiløs, fra min side.. Litt for mye på planen er en skikkelig enegityv hos meg.. Litt følelsen av å holde hodet over vannet..
Siden sist har vi sagt farvel til fineste, fineste Lady... Så usigelig trist og leit.. Men når sykdommen rammet var det ikke noen andre alternativer for henne.. 11,5 år ble hun..


1. september mistet vi henne.. Mira sturet i ca 10 dager før hun ble seg selv igjen.. Heldigvis er hun nå lykkelig å glad:-)
Ellers så har begge guttene nå begynt å spille fotball. Det vil si MYE kjøring, til treninger og kamper.. Det har vært jobbmøter, foreldremøter, bursdag for Emil og nå i helgen har jobben vært på blåtur i Svolvær:-) 


Ribsafari fikk vi oppleve der blant annet:-)
I dag er det barnebursdag som gjelder, og straks skal jeg igang med baking og fiksing. 

Heldigvis ser dagene fremover nå litt roligere ut.. Håper jeg.. Et nytt studieår er begynt for min del, og til helgen skal første innlevering inn.. Iiiiikk, og jeg er ikke begynt ennå.. Så, ja det er litt travelt;-)

Nei, bare å få frem slikkepotten skal det bli bursdag i huset:-)

Ha en fin ettermiddag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)