søndag 3. mars 2013

Takk for turen:-)

Søndag er lik turdag hos oss:-) Og i dag ble vi invitert med noen venner på skitur. Første skituren for meg i år.. Turen var på nesten 5 km, i noe ulendt terreng, men det gikk fint, selv om Linus og jeg kom med noen gloser innimellom knall og fall;-)


Ca halvveis rastet vi, med bål og pølser. Kaffe var det rett og slett for kaldt til.. Ca 8 minus og litt vind.. Var best å være i bevegelse!

                                                  Brrrr, kaldt syntest Kira...

Men det var en fin tur, og gav mersmak:-) I morgen skal jeg å se på nye ski:-) De jeg gikk med i dag, har Lillehammer-mønster fra 1994 på...
Det bar rett fra skitur til middag hos Mia og co.. Hjemmelaget pizza:-)
Og så i stallen... Rimelig sliten nå, så det blir sofasliting resten av kvelden..


Og, by the way, NÅ er det kraftig innhenting på kostholdet.. Det har sklidd litt ut den siste tiden..
Lykke til til meg:-)

Ha en fin uke:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)