søndag 17. mars 2013

Søndag:-)

Og turdag? Nope, ikke i dag! I dag er det skirenn vi skal på:-) Idrettslaget har trommet i gang  skirenn for bygda si, og da må vi jo være med:-) Golfkroa er til og med åpen i dag, med salg av pølser, vaffler og kaffe. Bare synd at været ikke viser seg fra sin beste side.. Her er det mye vind i dag, men grei temperatur (-0,5) og overskyet..

                                          Staselig kar! Her fra forrige, lokale skirenn:-)

Straks skal jeg avgårde å stelle 23!! dyr:-) Hihi, ikke alle like levende da. På jobben min, i barnehagen, har vi et lite rugeprosjekt.. Vi har 17 kyllingegg liggende i en rugemaskin, og i den forbindelse må vi snu disse eggene to ganger om dagen, og selfølgelig også i helgene, og i dag står mitt navn på listen.
 
                                           Spennende tider.. Vi venter på 17 fødsler:-)
 
Det er så spennende om det kommer noen kyllinger:-) Tirsdag har de ligget i maskinen i 21 dager, og skal visst komme ut da.. Så altså 2 hester og 4 høner skal stelles, mens 17 egg skal snus:-)
 

Ellers har jeg startet på en ny mariusgenser i disse triste tider.. Emil trengte en ny ullgenser, så da får han en mariusgenser:-) I fargene grå, offwhite og en fin grønnfarge:-)
Så, her skal det strikkes før dyrene roper:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)