onsdag 27. mars 2013

Feeerie:-)

Ordentlig påskeferie på meg nå:-) 6 hele dager:-)
Jeg er tidlig oppe som vanlig. Kaffe i koppen og straks er det mønsterstrikk på Emils marius som gjelder. Som jeg gleder meg til å sette i gang!
Ellers skal vi på handletur i dag.. Påskehandel.. Går nok noen kroner der kan jeg tenke meg.. Vi må finne på noe annet gøy også, slik at det ikke blir sofasliting på oss heeeele ettermiddagen;-)
Her går snøbygene tett og det blåser litt, ikke akkurat påskevær vil jeg si...

Ha en fiiin påskeonsdag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Det er jo så deilig med ferie og Marius strikk blir jo veldig bra:-) Vi koser oss på hytta i strålende vær, håper du får litt fint ferievær etterhvert også:-) Klem Marianne

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)