lørdag 23. mars 2013

Snart påske:-)

Min absolutte favoritt-høytid:-)
Det er lyst ute, dagene dreier seg om hvilken tur vi skal på, og det er påskeegg overfylt med godis overalt:-) Man slipper å pynte seg, når uteklærne går av, går man resten av dagen inne i ullunderklær.. (Det gjør jeg forresten uansett..)


Og så er det ikke sååå viktig med påskepyntet hus,  gule tulipaner og litt fint ris med malte påskeegg holder lenge:-) Kos!! Og så er jeg vant til at påsken også dreier seg mye om hest.. Fine rideturer på stor lang-fjære, som det er i påsken..


Nå har kyllingene vi ruget frem i barnehagen reist til bonden sin.. Var nesten litt trist.. 12 stykker ble det til slutt.. Det var et utrolig morsomt og spennende prosjekt, og jeg håper det kan gjentas neste år også..


I går var vetrinæren på siste kontrollen av foten til Odin..Og han var kjempefornøyd:-) Kulene jeg har vært bekymret for sitter i selve benet, ikke i senen, og senen kjentes fin ut nå, mente han.. Nå skal skritteturene økes gradvis, og så kan vi begynne å trave litt med han om en stund:-)
I dag skal dagen brukes til nettopp hest, muligens en skitur, og litt handling:-)

Nyt lørdagen du også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)