lørdag 2. mars 2013

Mars...

Tenk, mars allerede:-) Du herlige tid:-) I dag våknet jeg av lyset ute.. Det er lenge siden sist..
I dag skal jeg tilbringe noen timer på rideskolen, det er sprangstevne der, så jeg skal hjelpe litt til:-) Kjedelig at det blir uten hest, men men..


En gledelig nyhet er at hevelsen på Odins bakfot er borte, var nok bare en liten strekk eller vridning, regner jeg med... Og i følge en opptreningsplan som jeg fant på nettet kan vi begynne å skritte Odin på tur om 3 uker... Jipppiii:-) Og vi skal nå øke minuttene han leies på tur.. Så herlig:-) Håper virkelig det går rette veien nå..
 
                                  Linusen var James Bond i bursdagselskap her om dagen...;-)

Her blåser det i dag, med ca 3 minus.. Litt snø har heldigvis kommet tilbake, men det fine skiføret er nok borte..
Nå skal vaskerommet besøkes, her begynner det nemlig å mangle sokker og slikt i skapene..

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)