fredag 2. september 2011

O du herlige fredag:-)

Endelig helg, igjen:-)
Dagene har gått i ett her denne uken så bloggingen har blitt litt nedprioritert... Men, i dag er det seinvakt på jobben igjen, så da har lillebror og jeg en rolig morgen:-)


Ettermiddagen blir litt mere hektiskt, som privatsjåfør for 6 barn som skal avgårde på kino.. Smurfe-filmen:-) Jeg skal imens nyte en kopp kaffe hos lille-store-søster og få handlet litt..
Ellers så er det ennå litt ettervirking av kaos her etter gulv-byttet, så en kraftig innsats må nok også til i helgen...


Må bare vise dere blide av mini-tomatene mine, som har begynt å bli røde nå. Ettersom det nå nesten er høst, må jeg plukke de, og la de få modnes på kjøkkenbenken, men det ser ut til å funke fint;-)

Ha en super fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)